
Tidspunkt: 5. marts 2026 kl. 11.00 - 11.50
Hvordan bygger man et brand, der både sælger – og føles ægte? Hvordan holder man fast i sine værdier i en verden, hvor det er fristende at gå på kompromis for at vokse hurtigere?
Tine Land er kvinden bag KongWalther – børnebrandet, der på få år er blevet fast inventar i tusindvis af danske hjem. Det hele begyndte med et personligt behov, men er i dag blevet et brand, der vækker både tillid og genkendelse hos børnefamilier over hele landet. Med skarpt blik for branding, stærk storytelling og et urokkeligt fokus på det menneskelige har Tine skabt noget, der stikker ud – og bliver stående.
I sit oplæg deler hun ærligt og direkte, hvordan man bygger et brand, forbrugerne vælger med hjertet. Hvordan man skaber salg uden at sælge ud. Og hvorfor autenticitet og originalitet ikke bare er fine ord – men helt afgørende, hvis man vil skabe noget, der holder.
Tine tager os med på rejsen med KongWalther – om svære beslutninger, kompromisløshed og modet til at være original i en verden fuld af skabeloner.
Glæd dig til et oplæg, der rammer både hjernen og hjertet – og som minder dig om, at de stærkeste brands ikke nødvendigvis er dem, der råber højest, men dem, der står fast.
Om Tine Land
Stifter & CEO i KongWalther,
Tine Land er kvinden bag KongWalther – børnebrandet, der på få år er blevet fast inventar i tusindvis af danske hjem. Det hele begyndte med et personligt behov, men er i dag blevet et brand, der vækker både tillid og genkendelse hos børnefamilier over hele landet. Med skarpt blik for branding, stærk storytelling og et urokkeligt fokus på det menneskelige har Tine skabt noget, der stikker ud – og bliver stående.
I sit oplæg deler hun ærligt og direkte, hvordan man bygger et brand, forbrugerne vælger med hjertet. Hvordan man skaber salg uden at sælge ud. Og hvorfor autenticitet og originalitet ikke bare er fine ord – men helt afgørende, hvis man vil skabe noget, der holder.
Tine tager os med på rejsen med KongWalther – om svære beslutninger, kompromisløshed og modet til at være original i en verden fuld af skabeloner.