TikTok

COO & Partner, The Marketing Guy, Mikkel Bjerg
Mikkel Bjerg - Seedster
workshop-arena

Tidspunkt: 4. marts 2024 kl. 14.30 - 15.20

TikTok er en platform, der skal tages seriøst i 2024. Men det kan virke som en fuldstændig uoverskuelig opgave, da platformen næsten føles som en fremmed planet for virksomheder, der primært har begået sig på Facebook, Instagram, LinkedIn og lignende. TikTok banker afsted med nye trends hvert minut, hastigheden i klipningen er stressende, og følgere ser ud til ikke at betyde det samme, som de gjorde på de andre medier.

I denne workshop vil vi forsøge at afmystificere TikTok samt give nogle gode råd og tips til at komme i gang med et medie, der dagligt skaber millionforretninger.

Om Mikkel Bjerg

COO & Partner, The Marketing Guy

Mikkel Bjerg er medejer af Social Media-bureauet, The Marketing Guy. Han har været med på rejsen med nogle af de største danske iværksætterbrands som bl.a. er Mikkeller, Mr. Beef og Christopher Cloos, og bidraget til at skalere disse og andre virksomheder på rekordtid gennem annoncering på Facebook og Instagram.

Derudover har Mikkel en baggrund inden for økonomi og finansiering hvor han bl.a. har færdiggjort sin bachelor på 1 år og 9 måneder og taget sin kandidat i økonomi og finansiering sideløbende med partnerskabet i The Marketing Guy.

Som hovedansvarlig for The Marketing Guy's investeringsben, TMG Invest, står han også for at skalere The Marketing Guy og udvalgte startups og scaleups sammen.