Hvordan får man success med retail og in-store marketing?

CEO, 7-Eleven Danmark, Jesper Østergaard
Jesper Østergaard
seed-stage

Tidspunkt: 4. marts 2024 kl. 12.00 - 12.50

Glæd dig til et lærerigt oplæg, hvor Jesper Østergaard bl.a. kommer ind på:

- Hvordan transformerer man en kæde fra at være ”en kiosk, som sælger lidt mad - til at blive en maddestination som sælger kioskvarer”?
- Hvordan differentierer man sig i et stærkt konkurrencepræget marked?
- Hvorfor er innovation, start ups og nye banebrydende produkter vigtige for 7-Eleven?
- Økonomisk turnaround

Om Jesper Østergaard

CEO, 7-Eleven Danmark

Jesper Østergaard har været adm. direktør i 7-Eleven Danmark (Reitan Convenience) siden 2006, hvor han blev headhuntet til at føre den amerikanske kæde ind i fremtiden. Han har stået i spidsen for en enorm transformation for 7-Eleven i Danmark. Kæden er vokset fra 44 danske butikker, da Jesper startede, til 180 butikker i dag.

I dag er 7-Eleven Danmark foregangsland i den internationale 7-Eleven kæde, når det gælder det store udvalg af friske fødevarer, fokus på sundhed og dyrevelfærd samt bæredygtig produktion af de friske varer, der sælges i butikkerne. I 2019 vandt 7-Eleven Danmark prisen “Convenience retailer of the year”, NACS og i 2021 vandt kæden prisen “the plant-based product prize” for dens store udvalg af bæredygtige produkter.