Sille Krukow
Ekspert i nudging og adfærdsdesign
Sille Krukow er en internationalt anerkendt ekspert i nudging og adfærdsdesign med mere end 18 års erfaring i at optimere kunderejser, produkter samt fysiske og digitale services på tværs af sektorer og markeder. Med afsæt i adfærdspsykologi og design hjælper hun organisationer med at forstå og påvirke den ubevidste ”ur-hjerne”, så mennesker træffer bedre og mere hensigtsmæssige valg.
Til daglig gennemfører Sille adfærdsstudier for både danske og internationale aktører som EU-Kommissionen, regeringen i Dubai, Heineken, P&G, Electrolux, DSB og Coop. Hendes arbejde fokuserer på at udvikle og teste løsninger, der kan øge konvertering, fastholdelse og skabe stærke resultater på bundlinjen – noget, der er afgørende for startups i alle størrelser, uanset om fokus er vækst, retention, funnels, skalering eller customer experience.
Hun brænder særligt for at udvikle grønne og sunde løsninger, hvor det rigtige valg bliver det nemme valg. Hendes tilgang gør det muligt at skabe koncepter, der kan skaleres globalt, fordi de bygger på universelle psykologiske principper, der fungerer på tværs af kulturer.
Ud over sit arbejde med adfærdsstudier er Sille en efterspurgt keynote-speaker i både USA, Mellemøsten og Europa, hvor hun deler konkret viden om, hvordan man designer kundeoplevelser og forbrugeradfærd, der rammer hjernen – på både digitale og fysiske platforme.
Hun medvirker i TV-programmer og podcasts som f.eks. Boost dit budget og Ubegribeligt med Huxi Bach, og hun underviser som gæsteforelæser på internationale universiteter som NAU, CU Denver, Pratt og St. Gallen.
Sille er passioneret omkring at hjælpe ambitiøse iværksættere med at omsætte adfærdsvidenskab til løsninger, der skaber målbar effekt – hurtigt, praktisk og med fokus på bæredygtig vækst og skalerbarhed.